Home > Persoonlijk > Menselijk

Menselijk

Als het op De Mens aankomt, laat ik graag alle objectiviteit (voor zover ik die al zou toepassen) varen. Frank Vander Lindens liedjes laten me nooit koud. Is het niet door zijn heerlijke spel met woorden, dan is het wel door de guitige songtitels. Is het niet door de lekkere muziek, dan is het wel Franks beperkte stem die het hem doet.

Waarschijnlijk ben ik niet de grootste Menskenner en ik heb ook geen ambitie in die richting. Maar ik weet wel dat ik nog geen optreden heb gezien (en dat zijn er intussen toch al wat), waarbij ik teleurgesteld naar huis ging. Over de platen valt af en toe te discussiëren, maar de gigs staan steeds fier overeind.

Op 29 april geeft De Mens een concert in zijn min of meer thuisstad Leuven. Voor geen geld wil ik dat missen. Ik weet waaraan ik me moet verwachten en toch zal ik weer verrast worden door een wending die aan een nummer wordt gegeven of een nummer dat wordt geherinterpreteerd. Laat ze maar komen, Frank, die verrassingen. Ik sta nu al te popelen.

  1. Nog geen reacties
  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

