Home > Persoonlijk > Yippeekayee (reprise)

Yippeekayee (reprise)

Plichtsgetrouw stonden ze met zijn vieren op een rij: de diehards van daMusic. How About Mafias was al een tijdje aan het spelen en deed dat trouwens bijzonder goed al was het bijna letterlijk voor de spreekwoordelijke drie man en een paardenkop dat ze hun ding aan het doen waren. Het was scherp als het moest, ingetogen wanneer nodig, maar altijd to the point. Die mannen zijn echt goed bezig en verdienen het om gevolgd te worden.

Na het optredentje (40 minuten want niet meer songs voorhanden) nam Bram de muzikale teugels in handen om de boel levend te houden. Het aangename weer zorgde ervoor dat je ook buiten nog tot in de vroege uurtjes kon genieten van een babbeltje. Zelf ben ik daar niet echt zo voor te vinden. Ik voel me dan vaak een barkrukmadeliefje (al is het soms eerder een pisbloem). Sociaal gedrag is mij blijkbaar nooit aangeleerd. O jawel, als ik aangesproken wordt, zal ik zeker vriendelijk antwoorden, maar zelf het initiatief nemen is niet echt aan mij besteed.

Wel jammer dat ik Lene zo ben misgelopen, natuurlijk. Maar er komen vast nog gelegenheden.

  1. Lene H.
    24 mei 2008 om 10:21 pm

    Met mijn verlegenheid viel het wel mee gisteren. Met mijn kater vandaag des te minder. De concerten vandaag waren gelukkig nice&quiet. Ik moet er niet aan denken om nu BRMC te zien.

    De zon was al op toen Tom, Robin en ik de Video buiten kwamen. Ik heb het echt wel naar mijn zin gehad.

    Volgende keer meer geluk!

  2. 25 mei 2008 om 11:55 am

    Haha, een kater! Naar Videonormen had mijn watertruukje best veel succes deze keer, totaal onverwacht.

  1. No trackbacks yet.

Geef een reactie

